Pravidla

DOPORUČENÁ VÝBAVA VŠECH HRÁČŮ

NAPROSTÁ NEZBYTNOST: Airsoftové ochranné brýle! Bez nich nebudete vpuštěni do hry!!!

Dále:

  • Spacák a karimatka (pokud se vám s tím chce tahat, ale spát se bude v prostoru, tak na to pamatujte)
  • Baterka (docela zrádná věc, vy vidíte tam, kam svítíte, ale vás je vidět odevšud)
  • Pevné boty (ne sandály a podobně)
  • Funkční oblečení zapadající do univerza (např. potrhané džíny, umolousané triko, vytahaná mikina, kostkovaná košile či kapsáče)
  • Brašna či batoh na výbavu, či různé sumky
  • Osobní skladná lékárnička + případné léky (neherní musí být označená, případná herní lékárnička vám bude probrána a do hry budete vpuštěni s minimem)
  • Mobil pro nouzové případy
  • Nožík + příbor a miska na jídlo (např. ešus ideál)
  • Zápisník a tužka (možno i vlastní deníček)
  • Něco na směňování ve hře: bonbony, alkohol, obrázky (zajímavé obrázky, krajinka je sice kouzelná, ale málokoho to v téhle době zajímá)
  • Zbraně, které si podle registrace zvolíte (pokud nějakou z nich nemáte, je nezbytně nutné informovat o tom organizátorskou skupinu při zasílání vaší postavy)

    Tip: Neberte kraviny, stejně budete 90% času někde pobíhat s nožem a pistolí.

    Obecná pravidla

  • Vše co je ve hře se dá ukrást (včetně zbraní označených jako zcizitelné)
  • Každý hráč má právo na „admin. sumku“ tj. kapsa/taštička/měšec, nebo cokoliv jiného, do čeho si hráč umístí své osobní předměty (neherní) jako mobil, peněženku, klíče, doklady atd.
  • Nikdy žádný problém neřešte s osobou, se kterou ho máte, pokud se situace nezdá řešitelná v klidu. Problém nahlaste svému veliteli frakce a ten ho v klidu vyřeší. Pokud ani velitel frakce nebude schopen problém v klidu vyřešit, zavolá hl. organizátora a ten problém v klidu vyřeší. Pokud ani hl. organizátor nebude schopen problém v klidu vyřešit, nárokuje si organizátorská skupina právo na označení problémové osoby za „blba“ a její vyhoštění z prostoru hry, bez nároku na vrácení registračního poplatku (co peklo jednou schvátí, to už nikdy nenavrátí)
  • Organizátorská skupina si rovněž nárokuje právo na zabavení jakéhokoliv herního i neherního předmětu. Takový předmět bude po hře jeho majiteli opět vrácen (nepůjde-li o rum, nebo salám…protože ten my rádi)
  • Do hry není povoleno si přinést vlastní stravu, cigarety a už v žádném případě alkohol, který/které neprošlo přes registrační kontrolu, kde budete upozorněni co do hry ano a co ne.
  • Slovo organizátora je svaté a slovo hl. organizátora je něco jako neporušitelná ústava ke stvoření světa. Kdo to nechápe je „blb“
  • Kdo je „blb“ zůstane doma!
  • Mějte na paměti, že hra začíná už v pátek večer a pokračuje bez přestávky až do neděle/dokud se nám nebude zdát, že zemřelo dost hráčů/dokud skupiny(a) nesplní své úkoly
  • Ve hře budou nastaveny dva režimy: Denní a noční (jedná se o bezpečnostní opatření, které vám bude upřesněno na místě)
  • Hra je určena pro hráče starší patnácti let
  • Hra je na vlastní nebezpečí a organizátorská skupina nenese odpovědnost za hráče, ani jejich majetek (samozřejmě zajistíme zdravotníka, i maximální podmínky bezpečnosti pro hráče a v případě jakéhokoliv problému se na vás nevykašleme)

    BOJOVÁ PRAVIDLA

  • Každý má na celou dobu hry 3x život (tzn.: Jednou tě zabijí, zahraješ smrt…po boji se s rukou nad hlavou odebíráš někam stranou a hraješ zombie, dokud tě někdo nezabije, poté odcházíš do své báze, kde se oživíš u velitele frakce)
  • Tvá třetí smrt (za přeživšího) se bere jako konečná a stáváš se po zbytek hry zombie (nahlásit se masterzombovi).
  • Ve hře existuje několik typů munice, které se mezi sebou nedá/nesmí míchat (9mm, 7.62, 45., šípy atd.).
  • Schválená munice, je pouze ta, co vám já jako hl. organizátor vydám, nebo ta, co se nachází ve hře v označených sáčcích s popiskem.
  • Platí šatrhová pravidla tzn. Zásah do trupu/hlavy (zásahová plocha hlava je definována jako levé rameno) je těžké zranění, na které, podle jeho vážnosti (určuje hráč, podle lidské fyziologie), bez lékařské pomoci (herní doktor) za pár minut umíráš. Zásah do končetiny je lehké zranění, které může být podle vážnosti zásahu pouze omezující, nebo vyžadující lékařskou pomoc (amputaci, operaci, zašít atp.) příklad: Řízl jsem se o kamarádův nůž do zápěstí. Zápěstí mám ztuhlé a víceméně nepoužitelné (neudržím v něm zbraň). Nebo: Dostal jsem epický zásah požárnickou sekyrou do levého předloktí. Ruka se mi jen bezvládně plandá podél těla, pociťuji ochromující bolest a bez lékařského zákroku do půl hodiny umírám.
  • Bojový plyn/radiace: kdo vstoupí do oblasti s bojovým plynem/radiací bez patřičné ochrany, umírá v agónii po dobu tak deseti minut.

    Požár: ve hře bude letos výskyt požáru, který simulují dýmovnice. Funguje to tak, že kdo do kouře vstoupí, ten hoří a dost možná i uhoří příklad: dýmovnice mi při dopadu foukla na nohu, hoří mi noha a pokud mě někdo neuhasí, tak se oheň do minuty rozšíří po celém těle (a to je špatně). Popálenina nohy/ruky je lehké zranění, vyžadující lékařský zákrok, popálení trupu, či hlavy je prostě konečná, bez ohledu na lékařskou péči.

    OSTATNÍ PRAVIDLA

    WomZom-DubTap-1024x576
    DROGY A MEDIKAMENTY
    Ve hře se vyskytují medikamenty, které mají na hráče různé účinky

    Morfium (kostkový cukr): Uklidňující, bolest tlumící vysoce návyková droga. Uživatel je po požití v rauši, kdy je v klidu, nic neřeší a je mu dobře, po vypršení jeho účinků (cca půl hodiny) je efekt pryč. Při požití více jak dvou kusů za hru, se hráč stává závislým a pokud nedostane do dvou hodin od skončení účinků další dávku, dostává absťák a stává se nekontrolovatelně agresivním a nevrlým.

    Bluesky (lentilky): Syntetická droga, která svému uživateli propůjčuje pocit nepřekonatelnosti a pohody…pod vlivem bluesky hráč dělá, co chce dělat, bez ohledu na následky, či příkoří. Doba trvání je půl hodiny a po jeho odeznění je hráč okamžitě závislý a potřebuje do hodiny novou dávku.

    Syntetická antibiotika (hroznový cukr): Universální medikament zastavující chřipku, zánět, atd. po jeho požití není třeba si u lékaře házet na pravděpodobnost úspěchu zákroku (při každém zákroku si hráč hází kostkou na úspěšnost zákroku…více info. ve hře u herního lékaře)

    Přírodní antibiotika (odvar): totéž jako ta syntetická, ovšem použitelná pouze bylinářem/zahradníkem.

    Alkohol (čaj): netřeba popisovat, člověk od člověka na něj reaguje rozdílně, ale po požití se hráč motá a blábolí, v některých případech je i agresivní. Efekt trvá tak půl hodiny a závislost se projeví tak po druhé láhvi

    Zámky apod.:
    Ve hře bude sem tam něco zamčené, nebojte se, vždy u takového místa/předmětu bude popisek jak postupovat.

    Herní znásilnění: Spíš taková okrajová „chuťovka“. Jak na to, musí každý přijít sám (jen ať vše proběhne pouze v larpovém duchu!!!)

    Chřipka: Ve hře se můžete nakazit zákeřným kmenem Chřipky, který přenášejí někteří Chodci, či ojediněle i Přeživší. Pokud se tak stane, obdržíte od přenašeče (Chodec s rukou na hlavě přímo, Přeživší skrytě) kus papíru, kde jako nakažený dostanete instrukce, jak se nadále chovat. Jedno je pro vás jasné: musíte hledat lék!

    Základní informace o letošním ročníku a registrace zde!

  • walking-dead-image